KP PAS mati-matian spin isu hina nabi..


A.S KATA KORANG NAK SPIN APA LAGI NAK TEGAKKAN BENANG YANG BASAH? DAH TERANG-TERANG MAMAT BANGSAT KHAIRULFAHMI PETIK NAMA HINA RASULULLAH PUN LAGI MAU NAFI KA?

KALAU IA PUN NAK FITNAH UMNO SEKALIPUN, KENAPA PERLU LIBATKAN RASULULLAH DENGAN KERJA SEKS YANG PEMIMPIN PAKATAN HARAM LAKUKAN?

BAHSO BODOW PUOK-PUOK NI. BERAK TENGAH JALAN LAGI TANAK MENGAKU...

Ketua Pemuda Pas Pusat, Nasarudin Hassan Tantawi mempertahankan Penolong Setiausaha 1 sayap parti itu, Khairul Fahmi Mat Som berkaitan kenyataan yang dikatakan menghina Nabi Muhammad SAW melalui akaun Twitter @fahmipkg pada 27 Mac lalu.

 Nasarudin dalam ceramahnya pada Program Pentas Anak Muda anjuran pakatan pembangkang di Sungai Isap Jaya di sini malam tadi berkata, kenyataan Khairul Fahmi itu sebenarnya ditujukan kepada UMNO dan Barisan Nasional (BN) yang didakwanya sering menabur fitnah.

 "Utusan (Utusan Malaysia) spin (pusing) tulisan dia dan katanya Khairul Fahmi hina Rasulullah sehingga kecoh hari ini (semalam). "Khairul Fahmi bukan hina Rasulullah, dia hina UMNO dan BN.

Kerana dakwanya UMNO dan BN ini tahap melakukan fitnah tak kenal orang dah," katanya.

1 comment:

Anonymous said...

Tiada seorang pun manusia yang boleh disamakan dengann baginda Rasulullah SAW yang maksum iaitu terpelihara dari dosa. Better The Devil You Know than The Angel You Dont Know yang disunting dari peptah Inggeris pun teruk juga Tun M kena. Puak Double standard macam ni mana boleh laksana Hudud. Puak dia buat tak apa, puak lain kena hukum. Fikir-fikirkan lah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...