Tak baik angkuh dengan "mengkucingkurapkan" orang lain..


Dr. M.amak


“Dia ni kucing kurap dari PKR, dah kena buang dah. Bagi tahu kepada dia, saya tidak bercakap dan tidak menjawab soalan dari kucing kurap" - Mahathir.

Mahathir betul-betul buat admin pening.

Mula-mula dia cakap dia nak tinggalkan politik dan bersara secepat mungkin.

Lepastu, dia muncul balik atas alasan Pak Lah dan Najib tak dapat tunaikan tanggungjawab dengan baik atas sebab mereka taknak lihat duit rakyat dibazirkan keatas projek mega Mahathir.

Mahathir pula beritahu yang rakyat inginkan dia bersuara kerana takut ( dia sebenarnya nak cakap yang orang Malaysia senang takutkan orang)

Jadi dia buat keputusan untuk terus beritahu media dan menghina kerajaan dan semua yang terlibat.

Sekarang Chegubard ingin bertanya soalan kepada Mahathir, tetapi Mahathir gelarkan dia kucing kurap.

Yang jelasnya niat Mahathir dari mule memang tidak jelas, jila dia benar-benar seorang yang terbuka, dia patut jawab soalan dari sesiapa sahaja termasuk pihak pembangkang.

Mahathir seorang lelaki yang disanjung tinggi tetapi tidak mempunyai rasa hormat pada orang lain

15 comments:

Anonymous said...

menatang tu mmg kucing kurap pun... sama mcm admin... bkn nk tlg melayu pn... menghancurkan org melayu... tu la keje blongang2 ajib gong...

Anonymous said...

Siapa yg lebih kucing kurap,yg di gunakan oleh TV 3, atau yg di gunakan oleh PR, Serawak Reprt,Mkini,MI,FMT, dan NYT.Minta lah yg sombong tu cermin diri ,kalau nak gelar orang kucing kurap pun.

Anonymous said...

Dia sapa ????? nak soal Tun....

jgn jadi bodoh!!! said...

balaci aljuburi skang mnjadi alat UMNO..tahniah UMNO!! klu pakai kucing kurap pn xblh tumbangkan Tun dngar cerita Anwar akan dibawa masuk dlm UMNO utk mmbantu Najib lawan Tun..

#ilovebaculPM

jgn jadi bodoh!!! said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Tun dah gila!!!!

Anonymous said...

Hang pun kena virus kucing kurap!..hukum karma.

Anonymous said...

Jangan dok Kata Tun Gila, nanti sengek mulut.

Anonymous said...

Jangan dok Kata Tun Gila, nanti sengek mulut.

Anonymous said...

Betultu, sepanjang minggu ini,tajuk nya hebat-hebat: "Sudahlah Mahathir", "Cermin Muka Anda", "Kaki Putar Belit", "Malaysia Bukan Mahathir Yang Punya."
Sekarang "Tak Baik Angkuh dengan mengucing kurapkan orang".

Anonymous said...

Yang tulisan Dr. amak tue siapa, bukan hang sendiri ka, sendiri sopan dulu la, mangkok!.

Anonymous said...

Gila ada macam2 jenis, ada gila kuasa, gila betina, gila judi, gila fitnah dan sebagainya. Tapi gila membela orang salah, mencari salah orang dan bela orang muflis agak jarang berlaku.

Anonymous said...

Tun berjuang stas kepentingan rakyat dan negara,....tapi budak pkr tu cuba meraih kesempatan mencari populariti untuk dirinya sendiri.

memang kucing kurap !!

Anonymous said...

terlalu banyak sangat dengan beban persoalan berkaitan 1MDB yang dilayan acuh tak acuh oleh pm najib, tun naik angin. yang penting bagi tun ialah soalannya mesti dijawab dan selepas menjawab letak jawatan. namun tun lupa, manusia yang digelar kucing kurap tu juga dalah rakyat malaysia yang ada soalan kepada tun untuk dijawab. kenapa angkuh sangat tun? kalaupun si kucing kurap itu adalah buangan pkr sekalipun, jawablah persoalan2 yang dikemukakannya dengan berhemah. tak rugi tun berlaku sopan dengan orang lain walaupun kucing kurap. adakah sebab soalan2 itu berkaitan pentadbirannya semasa menajadi pm maka tun menjadi naik angin? orang tua sewajarnya banyak bersabar, bukan mudah naik angin macam budak2 tak cukup akal.

Anonymous said...

Anak seberang!! Masyuuuk...huloq la sikit..pepatah melayu berkata..SAPA HULOQ LEBIH ITU YG SAYA TULIS DAN SOKONG NO...kah3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...